luni, 2 noiembrie 2009

Alone in the Universe



Who am I? … Does this question have an irrelative answer? What am I? Why, by your definition, I am human, but most revealing than your definition I feel that I am human… I feel! Though do these feelings come from my mind? Than is the feeling a prolonged thought … although stretching till the end of your life and further till infinity… I wonder how do we know? We know by guessing? Because all the things we learn must be based on something we KNOW is true. The mind is swirling until it gets dizzy and cannot process any longer… I wonder… Is life certain? Are we not like the memory of a computer ever recording, ever learning from our mistakes until there is no more life left… until our life cycle is over… Are all the other people real or are they part of the simulation? If I did create this fictional specimens that surprise even myself than… I play pranks on myself… how alone I must be…



(Keep telling yourself it's not true ... )

3 comentarii:

Melpomene spunea...

deep. si eu ma gandesc deseori la lucrurile astea. uneori sunt atat de puternice incat intervine un instinct de autoconservare ca sa nu cad in depresie, o frica, care sa ma faca sa imi schimb gandul. oare ce s-ar intampla daca nu m-as opri? as ajunge la un raspuns? oricat de oribil ar fi adevarul? suntem, intradevar foarte singuri, foarte izolati. dar as putea sa-ti spun (in privat) ce cale am gasit de a face o conexiune foarte tangibila cu un alt suflet/minte/persoana (nu stiu exact ce vine aici).
Cred ca ajungi la un alt nivel al cunoasterii, al adevarului, atunci cand poti vizualiza o culoare ce nu ai mai vazut-o niciodata. o culoare ce nu o poti descrie. eu n-am ajuns acolo. asta presupune o gandire cu adevarat in afara cutiei. creierul incearca sa gaseasca comparatii. incearca sa combine culorile si elemente cunoscute. insa tocmai de asta nu reuseste, deoarece culoarea este diferita de orice ai cunoscut tu vreodata. Duce rapid la o concentrare maxima (pericol de atac cerebral :))) si iti da eroare in limbaj de balta.
Ar trebui sa scriem o carte impreuna. ce zici?

Anonim spunea...

My life right now. Criza existentiala. De unde vin? Unde ma duc? Ce e mai bine sa aleg? Daca era mai bine sa aleg cealalta? Cum era daca...? Nenumarate lecturi si meditatii m-au dus la concluzia ca sunt ambivalenta. Si e nasol. E nasol rau. Tare bine suna ce zice acolo ella dara. Mi-ar place sa stiu unde e butonul meu de "off" de la intrebarile astea, sa am si eu putina pauza. Daca ati scrie o carte, cu siguranta as citi-o:D

Anonim spunea...

exista oamenii care intra pe aici?? soc.Si dau si comentari inveselitoare:D Dara tie ti-am raspuns pe imiplacevarza :P. cred...