luni, 25 ianuarie 2010

Lumină, cladă, lină...


E soare... şi-i pare că lumea asta toată e a mea...


Bere Gratis - Pas in doi



Există o bucată de jar undeva ascunsă de gerul de afară; e o bucată care în timpul unei explozii solare de anverguri mici pentru stea, absolut incontestabil de mari pentru mine şi tine, s-a desprins şi a izbit Pământul ca să ne pecetluiască vieţile. Am rămas plutind în lavă şi ne-am descompuns, apoi ne-am fosilizat... dar noi n-am ştiut asta, noi am murit cu un zâmbet pe buze visând lanuri de grâu înmuaite în soare şi adieri calde în zile de vară... Razele se oglindesc în zâmetul tău prea mare şi în albul inului...
Suntem fericiţi în bucata de jar din şemineu chiar dacă în real ne descompunem...

Suntem fericiţi...

Doar în acea clipă...

Dar... suntem atât de fericiţi!

4 comentarii:

Laura12o5 spunea...

melodiaaaaaaa :D
e foarte foarte roooooooz :>

Melpomene spunea...

Atât de frumos ai scris şi în puţine rânduri! Îmi place mult acest post :)

Anonim spunea...

cuvinte care compun momentul tau de fericire...frumos:)

Anonim spunea...

mersi de comentari :D (happy face)