vineri, 15 ianuarie 2010

În lumea mea Eminescu e-mpărat

Chiar dacă nu l-am întâlnit niciodată, Eminescu a însemnat pentru mine mult mai mult decât oricare dintre părinţii mei. Mai mult şi decât cel mai bun profesor al meu...
Eminescu e cel care a creat lumea în care îmi pierd eu vremea, lumea pe care pot să o iubesc, lumea în care totul are sens şi frumuseţe; nu lumea reală, ea e creată de Dumnezeu... ci imaginea ei care îmi dă sănătate mintală...


În lumea mea Eminescu e-mpărat.
În lumea mea tot timpul şi tot spaţiul sunt două corăbii îndepărtate de malul pe care stau.
Eu şed şi mă cufund adânc într-un grăunte de nisip...

Un comentariu:

Melpomene spunea...

eu "şed" ;)) nu zic nimic :P
Şi eu m-am pierdut în lumea eminesciană mai demult. Însă lucrurile au degenerat. Lumea lui a fost o inspiraţie din care s-a nascut independentă lumea mea. Eminescu e o statuie, un portret şi umbra unui tânăr visător ce dispare la marginea padurii în lumea mea. Este prezent, apreciat, uneori material, dar supus aceleiaşi nebunii tăcute cum sunt şi eu.