miercuri, 20 ianuarie 2010

A merge...


Hai să discută o clipă despre ce ai făcut tu de când ai învăţat să mergi...
Câţi paşi ai făcut la dreapta? ... şi apoi înapoi la stânga?



Câţi înainte... şi apoi înapoi? Şi dacă ar fi să însumăm ce ai făcut tu în anii tăi de viaţă cu darul mersului, ignorând maşinile şi avioanele şi drumurile la baie ţi-ar fi ajuns să mergi de 4 ori în jurul lumii... pe jos!
În mersul tău hectic ai fi putut să nu te opreşti şi tot ne-am fi întâlnit de patru ori. Ne-ar fi ajuns. Nu mă aştept la mai mult. Dacă am fi fost hotărâţi ne-am fi putut vedea de 8 ori... dar n-am ştiut ori n-am crezut ori ne-a fost frică şi toată viaţa am bătucit aceleaşi cercuri.

Dacă ne-am opri chiar acum şi am merge în orice direcţie fără să o schimbă cum fac Luna cu Soarele tot ne-am întâlni o dată.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Superb:D

Melpomene spunea...

Eu mă bucur că nu a fost nevoie de asta pentru a ne întâlni :D