luni, 15 septembrie 2008

Un nou început...

Deja încep să mă satur de ele. Cred că încep să mă simt bătrână de la atâtea "începuturi" și "sfârșituri". Deja am "experiență"... Ceva ce pare intangibil la vârsta de 12 ani... chiar zilele trecute am vrut să mă dau copil din nou și am ieșit pe strada mea la fotbal... cum jucam demult... bineînțeles că eu eram cea mai mare dar chiar nu-mi păsa... am obținut și ce vroiam: o căzătura din aceea de toată frumusețea, cu o julitură la genunchi de care n-am văzut chiar de mult. Lucrul ăsta m-a însuflețit... uite nu sunt bătrână... înca mai pot :)). Peste cateva luni fac 17 ani!!!!!! Dar când am facut 16?!?!? și asta înseamnă că anul următor fac 18!!! E grav. Când au trecut 18 ani din viața mea.. când?de ce? mă simțeam atât de bine copil...

Există unele lucruri pe care le știu... nu ar trebui să le pot ști dar îmi vin așa (nu știu dacă mă înțelegeți sau dacă nu vă par deplasată, în orice caz dacă nu aveți mintea îngusta ca un individ gen Călin "file de poveste" veți întelege), deci știu ca o sa mor tânără... adică nu pe la 80 de ani.. nu știu de ce dar o simt... și știu că cel mai tare îmi e teamă pe lumea asta că nu o sa mai fiu copil cândva... :-(


Începe un nou an școlar... și știu că va fi unul frumos după care îmi va părea rău... ca și următorul... și apoi iar un nou început... Poate... e un gând nebun... dar cred că aș vrea sa fiu blocată într-un infinite-loop în liceu... măcar așa o sa pot să mă distrez mereu... asta se poate obține și fiind profesor :)) dar nu la asta mă refer... lungi vacanțe de vara... ziua "la servici" ai 25 de colegi de aceași vârsta, toți tineri și frumoși, ai cu cine și unde ieși în oraș, ai impresia că lumea e a ta și doar sentimentul ăsta merită...
Deci revenind la anul acesta sper să fie un an la fel de bun, cu note mari la Bio... și la Mate! și cât mai multe ore de somn!!!

2 comentarii:

Audrey spunea...

pai tinand cont de ora la care ai scris postul...la multe ore de somn iti urez si eu! ;))

si nu invata la bio, ca sa mai chiulim de a ora in Casmir!;))

Melpomene spunea...

he he! Sa vezi ce bugareala am tras cu cei din a III-a in curtea din fata cand am iesit de la scoala. Dar erau vreo 15 la 1 asa ca am ajuns sa fug mancand pamantul cand au navalit toti pe mine :))