joi, 18 septembrie 2008

Versuri alb - negre



Stiti blogurile acelea de oameni cu aer de mare artist? ce scriu versuri si doar din ego le considera foarte bune, sau spun ceva de genul: "eu aici am vrut sa sugerez... " da da da... bla bla. Daca ai vrut de ce nu ai si facut? poate pentru ca nu esti in stare! Non-talent cu aere de geniu!
Prin inductie cred, m-am surprins compunand versuri moderne, si sincer nu imi par de loc grele, dar poate sunt doar sceptica cu privire la scriitorii moderni... In
ainte mi se pareau teribil de complicate si doar in aparenta insirari aiuristice. Cred ca de fapt sunt doar ganduri aievea traite in imagini sau sentimente... puse pe hartie, iar legaturile intortocheate dintre intelesuri sunt facute deja de creierul nostru, in incercarea de a crea un film cursiv. Nu cred ca sunt cele mai bune versuri, dar scopul era sa va arat cat de simplu le poti forma si tu fara sa vrei sa transmiti un mesaj anume...
Asa si inca ceva... care-i faza? scrisul agresiv prinde la public... iar cel jurnalistic nu... de ce nu mai avem rabdare sa citim? Nu stiu.



Versuri "albe"

Praf de stele pe pantofi de lac purpurii,
Un zambet siret lipit de perete
Si doua perdele fugare ca ploaia prin viata.



Versuri "negre"

O cioara uscata de suflet pe-un gard la fel de uscat.
Intuneric ce fumega-n aburii noptii
Si doi ochii arzanzi ce-mi urmaresc pasii.

Un comentariu:

vio spunea...

domne, m-ai pus la blogrol şi m-ai intitulat "o inimă de scriitoare" şi mie nu mi-ai spus? şi în plus nici nu te cunosc...

eşti culmea.