duminică, 31 august 2008

Despre tine (II)...




Nu are nici o importanţă ordinea... vă spun de pe acum:P

Despre tine... cred că ştiu prea multe...

Ştiu că prin definiţie eşti "Born to be wild"... ştiu că atunci când nu-ţi convine ceva te tolăneşti ca o pisică sau torci... ştii tu... ştiu ca ai iubit-o pe Sara la fel de mult ca mine... ştiu ca pozele alb-negru ţi se par interesante... ştiu că sufletul tău ar avea forma unui cal dacă l-am putea vedea... ştiu că adori muntele... şi marea... şi natura în toată splendoarea ei... ştiu că iubeşti verdele... Tu eşti definiţia perfectă a rebelei... a punkeriţei/rockeriţei/metalistei/whatever... îţi plac sporturile extreme... lucruri magnifice ies din mâinile tale... îţi plac bicicletele şi desenele japoneze...

Pe tine te văd alergând pe mare cu un iubit la fel de nebun ca şi tine... pe tine te văd serioasă... dar te văd şi râzând... îmbrăţişând... te văd desenând... te văd scriind cu o pana pe un pergament... pe tine te văd descoperind piramide... te văd pierdută în gânduri şi în neguri... te văd nervoasă pe matematică... te văd scriind poveşti cu libelule... te văd trăind într-un tărâm de poveste... pe tine te văd nascută undeva în mijlocul pieilor roşii... te văd alergând liberă...

5 comentarii:

Melpomene spunea...

no words to describe my feeling. for i feel as much as a friend to you as you are to me. i feel like an open book whenever our eyes meet. i can see youre soul as well as you can see mine. we are not the same but god! how close we are! we are friends and that deffines it....

Audrey spunea...

eu sunt aia cu nervoasa pe matematica, asa-i? :)))

Audrey spunea...

no asta e numai mihaela. no biiineee da si eu sunt nervoasa pe matematica!!
;)

Anonim spunea...

am vrut sa scriu ca pe tine te vad facand-o praf pe oprik...da era prea evident :))

Melpomene spunea...

ai exagerat un pic :P nu sunt rockeritza/metalista/punkeritza (mai ales). sunt doar eu si ascult ce muzica imi place. iar dulapul meu zice acelasi lucru (in mare :P)
iar la partea cu bicicletele, am evoluat. poti sa schimbi prefixul mu 'moto' :D Born to be Wild!