duminică, 31 august 2008

Eros Ramazzotti


Acum ascult la radio o melodie veche. Îmi plac melodiile vechi... sunt pentru urechile mele ceea ce sunt nişte fotografii alb-negru pentru ochii mei. "Fuego en el fuego" se aude şi îmi dau seama ce voce senzuală poate să aibă omul ăsta! cu chitara lui şi cu melodiile sale romantice a rămas înca un sex-simbol după atâţia ani... Ăsta da bărbat! uita-ţi-vă şi voi!


Irezistibil! Corpul - de zeu grec. Numele - predestinat (al zeului iubirii). Muzica - divină. Are ceva în misterioasa privire ce aduce a demon dar şi a înger. Prin definiţie un semi-zeu dorit de orice fată.

Nu vreau să mă gândesc la ce personalitate minunată are... pare să emane energie în fiecare fotografie... e atât de viu... pur şi simplu mă doare să mă gândesc la aşa o fiinţa...
Aşă că o să mă opresc.

(Raluca e în perfectă rezonanță cu tot ce apare mai sus)

Niciun comentariu: