vineri, 28 octombrie 2011

Despre tine (IX) ...



Despre tine nu știu nimic...

Despre tine știu doar lucruri nesigure...
Despre tine știu că ți-e frică să simți sau să te îndrăgostești...
Despre tine știu că ai dat definiția cuvântului sexy... știu că ai niște ochi mici și căprui care sfâșie moleculele de aer când privești drept înainte cu hotărâre... știu că ai o lungime ideală de barbă care te face irezistibil... știu că ai impresia că urechile-ți sunt ridicole și aduc a Dumbo... știu că ai o prezență puternică, masculină, care poate reduce o cameră la tăcere... știu că ești o busolă care pare să nu găsească niciun pol și de aceea nu poți lua o decizie pe termen lung... Te poartă parcă vântul unde vrea, iar tu ai impresia că îi dictezi lui cum să se miște... Despre tine știu că gătești divin... Știu că îți place apa mult prea mult... știu că-ți place marea, soarele și lenea... știu că vrei să ai suficienți bani cât să nu mai lucrezi nicicând, dar dacă îi vei avea tot vei fi lipsit de stare... Despre tine știu că ești ca un bolovan care se rostogolește: nu adună mușchi, dar nici nu îl poți opri... Știu că ți-e rușine să mergi pe stradă cu un buchet de flori în mână... ți-e rușine să areți vreodată că simți... știu că te schimbi ca vremea și ești când cald, când rece... Știu că ai devenit sportiv doar din firea-ți neliniștită... Știu că îmi inspiri încredere totală, în ciuda rațiunii... știu că ești dependent de adrenalina dată de ilegalități, ca mulți bărbați de altfel... știu că sufletul tău se împarte în animalic și tandru... știu că iubești femeile în toată splendoarea lor, te înconjori de ele, dar pari să nu le respecți... știu că ai un zâmbet atât de frumos, de copil care a făcut o năzbâtie...

Despre tine știu atât de multe că aș putea să nu mă opresc din scris și să încep să mă dau de gol... Dar știu că nu aș putea să-ți creez un tablou obiectiv niciodată ci doar transfigurat de ochii mei... Despre tine mă omoară că n-am să-mi dau seama niciodată, care latură a ta e reală și care nu... și are să-mi fie frică toată viața că n-am să aflu cum se termină o poveste la tine...

Niciun comentariu: